Nog meer Foto's! - Reisverslag uit Shangri-La, China van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Nog meer Foto's! - Reisverslag uit Shangri-La, China van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Nog meer Foto's!

Door: Debby + Kevin

Blijf op de hoogte en volg Debby

03 Augustus 2010 | China, Shangri-La

Na alle leuke reacties op de vorige foto sessie hebben we weer met veel geduld een aantal nieuwe foto's toegevoegd.
Dit keer foto's van:
* Yangshou - Kookcursus
* Shanghai
* Lijiang (2400m)
* Shangri-La (3200m)
We houden het verder kort het is al laat en morgen moeten we weer vroeg op voor het vliegtuig naar Lhasa.
Voor de belangstellenden, Kevin is weer hersteld en eet weer als vanouds ;-)
Hieronder dezelfde link als de vorige keer met nieuwe foto's er aan toegevoegd:
Groetjes,
Debby & Kevin

• 03 Augustus 2010 - 15:19

Lian:

Hee deb en kev,

Ja het werkt, ik voel me al schuldig dat ik nog geen berichtje heb geplaatst nu jullie al die berichtjes zo leuk vinden ;)

Super hoor, al die verhalen en de fantastische foto's erbij maken het helemaal af. Je maakt nog eens iets mee daar in het Oosten...

Heel veel plezier nog met deel 2, ben al benieuwd naar jullie volgende verhalen :)

x Lian

• 03 Augustus 2010 - 18:48

Frank,Nicky En Esmée:

Hoi vakantiegangers,

Door omstandigheden hebben wij jullie reisverhalen even niet meer bijgehouden, maar we hebben net samen de foto's gekeken en dat was echt super! Wat een andere wereld!

Geniet ervan, want voordat jullie het weten zijn jullie weer terug in dit kikkerlandje.

Liefs,
    wij 4.

• 04 Augustus 2010 - 06:35

Pap:

Hoi Debby en Kevin,
    Ik heb zojuist jullie foto's bewonderd. Er zijn heel erg mooie bij en ze nodigen echt uit om dit prachtige land eens te bezoeken. Verder veel plezier bij jullie volgende stop in Lhasa en doe de groeten aan de Dalai Lama als hij thuis is.
    Groetjes,
    Pap

• 04 Augustus 2010 - 13:54

Marion:

Hoi Hoi,

Had me niet voorgesteld dat het zo mooi zou zijn in China.
    Veel plezier geniet nog maar lekker.
    Dikke knuffel Mam