Feestkriebels!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Feestkriebels!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Feestkriebels!!!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

06 Januari 2010 | Nederland, Roermond

Ik zit al een poosje achter de computer en probeer een manier te vinden om te vertellen welk geweldig nieuws ik 30 december in mijn mail-box las! Ben al 10 keer opnieuw begonnen met typen en verander mijn zinnen telkens weer. Want tja... hoe vertel je nou wat ik las die 30e... Ik werd er in ieder geval helemaal euforisch van (zo omschrijft Marike in ieder geval mijn bericht dat ik op haar voice mail insprak). Het is eigenlijk ook gewoon iets om euforisch van te worden! En ik kreeg er feestkriebels van! En ook zin om onmiddellijk een vliegticket te boeken naar Ghana! En zin om iedereen helemaal wild te maken met het goede nieuws! Ik heb me wat ingehouden; gefeest met mezelf en geprobeerd Georgina te bellen. Dat moet nog lukken, maar ik kon niet meer wachten met een berichtje op deze site. Het is ook zo geweldig! Dat nieuws! ;)
Haha, heel flauw, wat is het nieuws nou?! PROJECT NIEUWBOUW BOYS REMAND IS AF!!!!!! Voel je de feestkriebels?! Mooi he? Eindelijk is er dan na 4 jaar geld inzamelen, af en toe wat bouwen en een fantastisch volhardende Victoria en later Georgina, een nieuw boys remand. Een boys remand met de tegelvloeren die we in mei gekocht hebben, 2 aparte slaapruimtes voor de jongere en oudere jongens, nieuwe douches met tegelwerk tot aan het plafond en weer witte wc's! Een hygienisch boys remand wat niet meer mens-onterend is en waar de jongens zelf ontzettend blij mee zijn volgens Georgina. Ik ben ontzettend trots op haar want ze heeft ondanks een "begrotingstekort" keihard haar best gedaan aanvullende sponsors binnen Ghana te krijgen zodat het nieuwe boys remand er nu in vol ornaat staat! Ik wil alle sponsors in Nederland nog een laatste keer heel hartelijk bedanken voor alle grote en kleine bijdragen. Zonder jullie was er nooit een nieuw boys remand gekomen!

Tot slot (nu het nog net mag) een heel gelukkig nieuw jaar allemaal! Maak er wat moois van in 2010! (ik kan niet meer stoppen met uitroeptekens... wordt er weer helemaal enthousiast van!)

Liefs, Debby

PS: Via een lid van OCEP kreeg Marike, en vervolgens ik, onderstaande 3 foto's die in het najaar zijn gemaakt van een bijna-af-boys-remand. Bedenk eens hoe mooi het er dan nu uitziet...!!! Ter vergelijk de foto's die we maakten in 2005.

  • 08 Januari 2010 - 09:31

    Else Sparidaens:

    Hallo Debby,
    Proficiat ! Echt een reden om zo blij te zijn! Je doel is bereikt en je hebt een heleboel mensen blij gemaakt.Ik kan me voorstelen dat je het met eigen ogen wil zien , ik hoop dat dat er snel van komt hoor.
    Veel groetjes en vast een hele goede reis,
    Ad en Else

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 99213

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Huwelijksreis

06 Oktober 2005 - 17 Januari 2006

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: