Wordt vervolgd - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Wordt vervolgd - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Wordt vervolgd

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

02 November 2008 | Nederland, Roermond

"How you doin?" Daar begin je mee als je na lange tijd weer eens belt met Ghana! Natuurlijk is daar alles fine, net zoals hier alles fine is! Dat is het makkelijkste, want aan een Ghanees uitleggen hoe het echt gaat (druk aan de studie, werken, sociaal leven bijhouden, feestjes organiseren enz.) wordt een beetje ingewikkeld door de telefoon met dat Ghanees engels... En andersom geldt hetzelfde, alleen speelt daar cultuur meer mee; ik heb ze nog nooit horen zeggen dat het niet fine is. Toch gaat het voor beide écht fine! Helemaal na het mooie bedrag dat er weer verzameld is; 775 euro!!! Fantastisch! De manager van het compound heeft me beloofd een mail te sturen over de voortgang van nieuwbouw boys remand. Ook zal ze me laten weten wat er nog nodig is. Op basis daarvan zullen de nieuw verzamelde eurootjes met goede afspraken richting Ghana gaan. Feestgangers: heel erg bedankt voor jullie bijdrage!
Wordt vervolgd!

Groetjes, Debby

• 02 November 2008 - 19:25

Marike:

Hoi Debby!
    Goed dat het gelukt is met bellen! Ik ben benieuwd naar het vervolg; zou het dan toch....

• 04 November 2008 - 14:07

Christian:

Ik hoop dat het dan inderdaad ook goed.......Ghanees Engels...klinkt spannend....