32 maanden geleden... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu 32 maanden geleden... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

32 maanden geleden...

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

23 September 2008 | Nederland, Roermond

32 maanden geleden... en wel 1000 keer minder naief (dat dacht ik althans), stapte ik in Ghana in het vliegtuig terug naar Nederland. Nu blijkt dat ik misschien maar 10 keer minder naief was of ik ben het in de tussentijd (die 32 maanden) weer steeds meer geworden! Hoe dan ook, 31 maanden geleden schreef ik nog heel hoopvol en enthousiast dat er een definitieve start gemaakt was met de bouw van het nieuwe boys remand. En toen, na een jaar, nu 17 maanden geleden kon ik hoopvol en enthousiast melden dat het boys remand al menshoge muren had en dat er gewerkt werd aan een nieuw sponsorbedrag (door de paasmarkt van een basisschool in Nederland). Ook schreef ik toen heel hoopvol, enthousiast en nu blijkbaar ook naief dat het boys remand misschien wel binnen een jaar af zou zijn... Precies 12 maanden geleden schreef ik het laatste berichtje, nog steeds enthousiast, dat het dak erop zat!Veel verder als dit dak zijn we helaas niet meer gekomen. Inmiddels dan ook wat minder enthousiast, maar zeker wel nog hoopvol en dan ook maar liever heel naief een nieuw bericht met het idee de persoonlijke feest-uitnodiging die de meeste van jullie gekregen hebben te ondersteunen en zo het 'project nieuwbouw boys remand' weer een duwtje in de goede richting te geven. De ontzettend positieve reacties tot nu toe maken me weer volledig enthousiast, met zelfs plannen om toch echt weer even terug te gaan naar Ghana...

Liefs, Debby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 99217

Voorgaande reizen:

05 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Huwelijksreis

06 Oktober 2005 - 17 Januari 2006

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: