Kort maar Krachtig! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Kort maar Krachtig! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Kort maar Krachtig!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

02 Januari 2014 | Nederland, Roermond

En zo is het alweer 2014! Met hopelijk voor een ieder veel voorspoed, liefde en gezondheid! En een mooi, kort maar krachtig bericht uit Ghana: vrij vertaald: Geduld is een schone zaak! ;)
Want een tijdje terug kreeg ik dan ook dat langverwachte mailtje uit Ghana, zelfs met foto's (zie bij dit bericht)! Het dak van de kantine van de girls vocational school zit er op! En dat is nog niet alles; de kantine is gewoon helemaal klaar! Finished! Inmiddels goed in gebruik genomen en het volgende project staat alweer op de rol; nu kan er aan de bibliotheek met computerfaciliteiten gewerkt worden waar ik jullie ruim 2 jaar geleden ook over schreef. Geweldig hoe Georgina het doet; van mij niets dan respect en bewondering... en een beetje heimwee... wat zou ik graag weer even daar zijn en Georgina persoonlijk feliciteren met dit mooie resultaat, met haar geduld en volharding! In ieder geval denken we weer mee in het realiseren van haar volgende project. Wie weet wat 2014 weer allemaal brengt... Geniet er in ieder geval van!

Groetjes, Debby

• 03 Januari 2014 - 08:54

Tim & Mandy:

Helemaal toppie!

Hoewel het er dus allemaal wat langzamer gaat dan wij Nederlanders zouden willen, blijft de trein in ieder geval in beweging. Uiteindelijk komt het er wel, de eerste (afgeronde) fase ziet er all goed uit! Kijken wat 2014 brengt.