Dat het maar weer een mooi jaar mag zijn! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Dat het maar weer een mooi jaar mag zijn! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Dat het maar weer een mooi jaar mag zijn!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

11 Maart 2013 | Nederland, Roermond

Ongelooflijk, wat vliegt de tijd (en ja inderdaad steeds sneller en sneller naarmate ik ouder wordt…). Alweer anderhalf jaar geleden dat ik het laatste berichtje op de site zette. Toen wel een heel mooi berichtje want met een link naar foto’s van het compound vóór en na; geweldige verbeteringen dankzij een boel sponsors!!!
En ook het afgelopen jaar zijn er weer een boel sponsors bijgekomen: de neven en nichten van de familie Schrans zijn zeer vrijgevig geweest! Wat een reünie al niet kan opleveren! In totaal werd maar liefst 522 euro verzameld voor Ghana. Alweer een fantastisch bedrag! Ontzettend bedankt voor alle bijdragen en Elly dank voor het afstaan van een deel van de opbrengsten van jouw mooie kunstwerken! Daardoor kwam er nog eens 65 euro bij en werd het totaalbedrag 587 euro! Vervolgens kunnen we daar ook nog een kleine 350 euro bij optellen van enkele spontane gulle gevers. Dank daarvoor! Met deze 937 euro wordt de kantine van de girls’ vocational school weer wat verder afgebouwd. Georgina heeft weer een keurige begroting afgeleverd en met een beetje geluk is het genoeg voor een flinke zet om het dak verder af te werken!
Dat het maar weer een mooi jaar mag zijn…! Met voor iedereen veel moois in het vooruitzicht en wellicht nog meer vrijgevigheid? Er valt genoeg te vieren dit jaar en ‘benefiet’feestjes zijn altijd leuk toch?!! ;)

Veel liefs, Debby

• 12 Maart 2013 - 09:48

Tim & Mandy:

Top top top! Langzaam maar zeker zal het een fantastisch complex worden waar ze heel veel plezier van zullen hebben. Keep up the good work!

• 13 Maart 2013 - 13:31

Wat een geweldig nieuws weer, we hebben echt bewondering voor jullie inzet.

Wij zouden graag nog wat bijdragen, dus zou je ons een rekeningnummer voor donatie kunnen doorgeven?

• 13 Maart 2013 - 13:31

• 13 Maart 2013 - 13:32