Vooruitgang in beeld: Foto’s! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu Vooruitgang in beeld: Foto’s! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Debby Schrans - WaarBenJij.nu

Vooruitgang in beeld: Foto’s!

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

08 Augustus 2011 | Nederland, Roermond

Lieve allemaal,

Bij deze zoals beloofd foto’s! Klik op de link en geef voordat je kijkt jezelf een schouderklopje want jullie mogen best trots zijn… Deze vooruitgang in beeld laat zien wat we met zijn allen al voor elkaar gekregen hebben! Donaties van jullie hebben voor het grootste deel de nieuwbouw van het boys remand gefinancierd, een groot deel van de renovatie van het shelter en sinds kort ook een deel van de nieuwe kantine van de girl's vocational school (huishoudschool) op het compound. Mooi hé!!!!

Daar word je toch blij van!!!!

Veel groetjes, Debby

• 08 Augustus 2011 - 21:13

Marike:

Debby, ik ben sprakeloos..... Ongelofelijk. En jouw doorzettingsvermogen is ook ongelofelijk. Pffffff, kanjer! Bedankt, namens alle jongens, kinderen en straks de meiden.

• 08 Augustus 2011 - 23:07

Lilan:

Fantastisch !!! Dat jullie zo ver zijn gekomen !! Chapeau

• 09 Augustus 2011 - 10:58

Frank, Nicky & Dames:

Debby en Kevin,

Echt super gedaan, onze complimenten! Hier kunnen jullie echt trots op zijn!

Frank, Nicky, Esmée en Anouk.

• 09 Augustus 2011 - 12:00

Pap & Mam:

Wat is er sinds april 2009 (ons gezamelijk bezoek aan Ghana) ontzettend veel in positieve zin veranderd. Niet alleen dankzij de vele sponsoren, de volharding van de lokale mensen maar zeker ook door jullie doorzettingsvermogen.
    Wij zijn als ouders apetrots op deze enorme prestatie.

• 09 Augustus 2011 - 16:46

Kelly En Davy:

Hey Debby,

Zo dat ziet er even fantastisch mooi uit!

Je doet goed werk met al het sponsergeld dat jullie krijgen!

• 10 Augustus 2011 - 18:53

Marcel:

Ziet er fantastisch uit! Complimenten voor wat er bereikt is!

• 11 Augustus 2011 - 08:12

Francien En Henk:

ongelooflijk, hier moet je op reageren
    geweldig, wat een resultaat. Bij het kijken naar de foto,s sprongen mij (Francien) de tranen in de ogen.

• 11 Augustus 2011 - 21:13

Christian:

het is fantastisch!!!!!

als iedereen zo'n hart zou hebben.......

• 12 Augustus 2011 - 08:02

Eefje: